miercuri, 18 aprilie 2012

Narcise și un gând frumos de Paști

 







Am vrut să le aduc o bucurie locuitorilor din Sectorul 1 care nu au plecat din București de Înviere, din diverse motive. Am decis să le dăm câte un buchet de narcise tuturor celor care vor fi găsiți în zilele de Paști în parcurile din sector sau în cartiere de către membrii UNPR Sector 1 care au participat la această acțiune. Trebuie să știți că nu a rămas nicio floare, toate au fost dăruite cu drag, iar oamenii cu aprimit cu bucurie și încântare acest gest de suflet.
Odată cu florile, bucureștenii au primit din partea UNPR și câte un pliant prin care organizația îi invită să propună câte un vecin sau cunoscut din Sectorul 1, despre care ei cred că le poate reprezenta interesele în Consiliul Local, candidând pe lista UNPR. Acest apel adresat cetățenilor nu înseamnă că UNPR nu ar avea oameni de calibru care să reprezinte cu fermitate interesele bucureștenilor, ci dovedește o dată în plus deschiderea UNPR către comunitatea locală și către nevoile ei.
Am vrut să le aduc o bucurie locuitorilor din Sectorul 1 și am reușit. Am văzut asta pe chipurile lor când primeau florile. Aștept din partea lor și reacții la apelul adresat, propuneri concrete. Mă voi duce în cartiere, să stau de vorbă cu oamenii propuși de comunitatea locală și, dacă aceștia întrunesc condițiile cerute și vor, îi vom desemna candidați independenți la consiliul local din partea UNPR.
Să auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu